Bedrijfsprofiel

KNM Services is op 1 januari 2010 gestart naar aanleiding van de vraag uit het midden- en kleinbedrijf voor het assisteren van de dagelijkse werkzaamheden, zoals e-mailafhandeling met klanten, het opstellen van offertes, het verzorgen van facturering en opzetten, beheren van administratie.
Veel ervaring, die sinds 1970 geldt, is ingebracht vanuit de taxibranche met zakelijk vervoer. Ook in het organiseren en begeleiden van het vervoer voor evenementen.

Sinds april 2014 richt ons bedrijf alleen op administratief gebied en het opzetten van eenvoudige websites
Persoonlijke benadering is onze kracht.
Modern en Transparant




Naast de administratieve service  verzorgt KNM Services rondleidingen door Amsterdam en Haarlem.

Met Nederlandse- en Engelstalige gidsen.

Wilt u meer weten van deze steden of wilt u, terwijl u zaken doet, uw partner laten verrassen door speciale partnerprogramma's, zoals rondleidingen, bezoeken aan winkelcentra, Schouwburgen e.d. neem dan contact met ons op.
Want de
Persoonlijke benadering is onze kracht.

KNM Services kan u van de saaie administratiewerkzaamheden ontzorgen.

 En kan uw hulp zijn bij het "binnenhalen" van klanten.
Door met u de offertes op te stellen en u te vergezellen voor een klantbezoek.